Grąžinimas ir garantija

Internetinės parduotuvės ww.refor.lt pirkėjai turi teisę nenurodę priežasčių atsisakyti prekės pirkimo ir pardavimo sutarties, pranešę apie tai pardavėjui raštu per 14 dienų nuo prekės pristatymo arba atsiėmimo momento. Prekės grąžinimo išlaidas turi padengti pirkėjas.

Prekės turi būti grąžinamos į UAB REFOR parduotuvės sandėlį, esantį adresu : UAB Refor, Raudondvario pl. 242C, Kaunas, LT-47158.

Gavęs grąžintą prekę ir įvertinęs jos kokybę, Pardavėjas per 14 dienų nuo raštiško pranešimo apie pirkimo ir pardavimo sutarties nutraukimą, grąžina pirkėjui pinigus už prekę arba keičią į kitą pagal abiejų šalių susitarimą.

Prekė turi būti grąžinama originalioje pakuotėje-taroje . Grąžinant būtina pateikti PVM sąskaitą faktūrą, kuri buvo gauta kartu su siunta, arba kitą prekės pirkimą iš pardavėjo patvirtinantį dokumentą, užsakymo numerį.

Už grąžinamos prekės komplektaciją atsako pirkėjas. Jei prekė nesukomplektuota, pardavėjas nepriima grąžinamos prekės.

Jei pristatyta prekė neatitinka kokybės reikalavimų, pirkėjas gali kreiptis į Pardavėją kontaktuose nurodytu telefonu arba elektroniniu paštu ir grąžinti ją arba keisti į kitą.

Pažeista siunta

Pristatant siuntą jos kokybę tikrinkite dalyvaujant kurjeriui. Jei pastebėjote, kad ji turi pažeidimų ,apie tai pasakykite prekes atvežusiam kurjeriui. Siuntos pristatymo dokumente pažymėkite, kad pakuotė turi pažeidimų ir kartu su kurjeriu užpildykite Pakuotės pažeidimų (patikrinimo) aktą;

Patikrinkite pakuočių viduje esančias prekes ir, jei jos pažeistos, pažeidimus užfiksuokite nuotraukose. Nuotraukos bus reikalingos prekių grąžinimo procedūrai;

Jei pakuotė nepažeista, dalyvaujant kurjeriui prekių tikrinti nereikia. Jei priimate siuntą ir pasirašote dokumentus, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.